keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

20. Ratsastukset Netan, Lindan ja Viivin kanssa.

Mooi!

Äiti tuli hakemaan mua koulusta ja lähetiin hööksiin ostaa mulle uudet nahkasappaat. Peppiina ja Kikka tuli mukaan, ostin kans kisapaidan, hanskat, kumirenkaat Jackylle ja tietty ne nahkasappaat ( ruskeat ). Myin vanhat Tretornit Lindalle, joten nyt mul on mustat nahkasappaat, ruskeet nahkasapaat ja free jumpit ja parit chapsit :) Tälle kaudelle haluisin ostaa free jump jalustimet ja jalustinremmit.

Kun tultiin hööksistä niin vietiin Peppiina ja Kikka kotiin. Kun päästiin äitin kanssa kotiin lähdin ratsastaa Netan, Lindan ja Viivin kanssa. Ratsastin Popsun, koska Jacky on viellä saikulla. Menin vain vähän Popsun kanssa, se heitti mut muuten selästä eilen, koska tänään piti olla estetunti Kynnarissa mutta nyt mä oon kipee eli ratsastukset jää tältä päivätä :(     laitan ehkä kuvii niistä mun saapaista ja kisapaidasta ja niist kamoist jotka ostin !!  :)

Nyt pitää tervehtyä että päästään Ypäjälle sunnuntaina kisaamaan.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti